Jelgavas pilsētas domes rakšanas darbu komisijas sēdes klātienē nenotiek, lūdzam sazināties elektroniski vai zvanot uz tālruni 63048618.
Jelgavas pilsētas domes rakšanas darbu komisija
Rakšanas darbu komisija ir Jelgavas pilsētas domes izveidota institūcija, kura rīkojas saskaņā ar 2011. gada 19. aprīļa Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas rīkojumu Nr. 84 “Par Jelgavas pilsētas rakšanas darbu komisiju” un 2005. gada 10. marta Jelgavas pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr. 93 “Par rakšanas darbu veikšanu Jelgavas pilsētā un izsniedz rakšanas darbu atļaujas. Personālsastāvu no pilsētas iestādēm apstiprina Jelgavas pilsētas dome.
Komisijas darbības mērķis
Aizsargāt Jelgavas pilsētas ielas, būves, labiekārtotās teritorijas un pazemes inženierkomunikācijas no patvaļīgiem rakšanas darbiem.
Komisijas uzdevums
- izskatīt fizisko un juridisko personu ierosinājumus, iesniegumus par rakšanas darbu veikšanas jautājumiem;
- kontrolēt satiksmes organizāciju rakšanas darbu vietā (satiksmes organizācijas shēmas);
- pieprasīt un kontrolēt transporta kustības maršrutus materiāla pārvadāšanai;
- izvērtēt nodevas apjomu saskaņā ar saistošiem noteikumiem – 2007. gada 28. decembra saistošie noteikumi Nr. 185 “Par Jelgavas pilsētas pašvaldības nodevām”.
Komisijas tiesības
- pieprasīt nepieciešamo informāciju no valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī no citām personām Komisijas uzdevumu izpildei;
- izvērtēt un lemt par rakšanas darbu projektiem Jelgavas pilsētā.
Komisijas struktūra
- Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādes “Pilsētsaimniecība” četri pārstāvji;
- Jelgavas pilsētas domes administrācijas būvvaldes divi pārstāvji;
- VAS “Latvijas Valsts ceļi” Centra reģiona Jelgavas nodaļas pārstāvis;
- SIA “Fortum Jelgava” pārstāvis;
- A/S “Latvijas gāze” pārstāvis;
- SIA “Tet” pārstāvis;
- A/S “Latvenergo” pārstāvis;
- SIA “Jelgavas ūdens” pārstāvis.
Komisijas sekretāru norīko Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācija ar rīkojumu.
Komisijas darba laiks
Komisijas sēdes notiek katru piektdienu no plkst. 13.00 līdz plkst. 14.00 JPPI “Pilsētsaimniecība” ēkā Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 16a, 3. st., Jelgavā.
Komisijas sēdes laika posmā no 1. novembra līdz 15. martam nenotiek. Atkarībā no laika apstākļiem, komisijas darbības laiki var tikt mainīti.
Vēlams iepriekš pieteikties pa tālruni +371 63 048 618 (sekretārs E. Rubenis)
Nepieciešamie dokumenti
- pašvaldībā saskaņots un akceptēts oriģināls būvprojekts vai darba zīmējums;
- būvatļauja (ja ir nepieciešams);
- rakšanas darbu pieteikumus darbiem iesniedz JPPI “Pilsētsaimniecība” Pulkv. Oskara Kalpaka ielā 16a, 2.kab., Jelgavā. Rakšanas darbu pieteikuma veidlapa;
- rakšanas darba vietas satiksmes organizācijas shēma (Jāsaskaņo ar JPPI “Pilsētsaimniecība”, VAS “Latvijas valsts ceļi” Centra reģiona Jelgavas nodaļu un pēc pieprasījuma ar citām ieinteresētajām organizācijām, piem., autobusu parku);
- materiālu un grunts transportēšanas maršruti.